Delegationen, oppositionen, alliansen? Spelning!

NU är jag hemma. PUH! Spelat för halva västern vilket inkluderar Mona Sahlin, Lars Ohly och Maria Wetterstrand. Det är lite svårt när folk frågar oss vad vi "heter", alltså vad vi kallar oss. Ida kom på det finurliga namnet "The Snörvels" och visst snörvlade vi för fullt ;) Det var länge sedan jag var på en spelning som var så icke förberedd! Utljudet var bara det som användes i princip och inte en monitor så långt ögat, eller hörsel nådde. Hursom kickade vi ass och var riktigt duktiga när vi väl fått fason på det ljud som gick att göra nått med. Fick charma vaktmästarn ;D haha.

Det roligaste var när vi väl skulle gå därifrån
Någon snubbe - Ni måste stänga av mickarna, ni hörs ut! 
Ida - Men vi har inga mickar.
Någon snubbe - Men ni hörs ut!
Ida: - ...men vi HAR inga mickar!


Det var ju inte som att han brydde sig om att (om vi nu hade haft på oss någon mick) att vi tänkte traska iväg med den, som kostar några tusen. Nej, det var ljudet han brydde sig om och inget annat. Det var säkert vaktis som glömt att slå av den.
När det var slut kom vi fram till det väldigt beslutet att stanna på Max och köpa en burgare + kaffe. Välförtjänt tyckte jag!
När jag kom hem däremot slog det mig som en boxboll att jag inte hittade mina glasögon och huvudet hade redan börjat dunka. Som tur var hittade jag dem efter en 20 minuters letande. Var lite orolig ett tag att de hade blivit bortförda av vänstern, men den oron kan jag släppa nu. Det går inte så bra när man ska leta efter något man knappt ser :/.
För övrig en riktigt tokrolig dag! Tack igen Ida och Therese. Hoppas lite på den 1:a ändå ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

Klart vi hoppas på den 1:a! Det är vi & han, Kent! Hahaha.

2010-08-24 @ 15:29:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

.. ^^ - om du menar mys på Miche's kommentar så var den skriven i April. Bah, I wish lixom. Eller så menade nu nåt helt annat. I donno.. ^^



Fan vad mina ögon har runnit ikväll! Som omaj gstpr här och grinar! Det gör jag inte. Inte nu iaf. Bara till den där fina låten jag hittade för en stund sen i en film. Haha. Okej, och nu av typ GARV för den videon jag kommer lägga upp nu. Tröttnar aldrig på den! Hahahaha.



Okej, har tydligen ALLDELES för många orsaker att grina just nu. Hahaha. Klart jag komemr in och kommenterar när jag vet att du HAR en blogg, honey ; )

2010-08-24 @ 23:46:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0