I-landsproblem

BLÄ! Låter som en kråka och vill inget annat än sjunga (bra) just nu. Har varit sjuk i nästan 1 1/2 vecka nu och för alla som känner mig inträffar detta högst en gång om året, så därför känner man sig extra risig. Ikväll är det Återskenövning och jag hoppas att, vad än för kråka som sitter i halsen, att den flyger iväg illa kvickt! Jag blir så deppig om jag inte får öva sång minst en gång om dagen och dessutom lite gramse på mig själv eftersom jag känner att jag missar så mycket. Jaja, ilandsproblem. I know. 

Nu kommer mannen i huset snart hem och då blir det nog dags för lite middag i form av gårdagens lyxmat. En sådan matlåda har jag absolut inga problem med! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0