Spelningar och julförberedelser

Nu har det spelats mycket! :) Men jag älskar när det är mycket på musik/sångfronten. Sjöng tillsammans med Ida för några veckor sedan på ett "idrottskonvent/möte", riktigt trevligt! Och i fredags var jag och resten av Återsken i Breds kyrka och sjöng. Och i lördags var jag solist när Västerledskyrkan hade kvällskonsert. Det var supermysigt! Massa ljus överallt, brasset spelade och jag hade en grymt härlig pianist. Det kunde inte ha blivit bättre :) 

Det är skönt att få sådana uppdrag inom musik. På något sätt glöms resten av problemen bort och jag får bara vara ett med musiken ett tag, det är en härlig avkoppling från resten av livet. Det tar ju självfallet tid att repa in allt material till dessa konserter men jag gör hellre det än något annat! :)

För övrigt så har jag handlat in de första två julklapparna till lillasyster och mamma, som nu ligger inslagna och färdiga där vi så småningom ska ställa granen. Sen har jag shoppat mer julpynt och inredningsgrejor till lägenheten, självfallet. Nu fattas det bara att det börjar snöa och så är lyckan är gjord ;) Nu ska jag diska och sen bär det av till jobbet!
FromSarahWithLove






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken söt bild! :)

Och vad mysigt att handla julklappar. Min familj har bestämt att vi bara ska ha en julklapp per person den här julen, och det känns faktiskt rätt skönt! Visserligen älskar jag att köpa julklappar och skulle kunna köpa hur många som helst, men ändå ... det känns lite speciellt när det bara är en enda, perfekt julklapp liksom :)

Kram!

2010-11-01 @ 15:13:50
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0