Kattgos på Sankt Larsgatan

Idag blev en helt fullspäckad dag. Har träffat mamma och hjälpt henne att handla, eller ja, snarare bära ;). Kört skräp och handlat lite själv. Funderar på om jag ska ta mig an min största fiende också.. DISKEN! uuh. Har ingen vidare lust kan jag säga. Dessutom har jag lånat familjens två små pälsklingar för kvällen/natten. Adam har ingen aning om att de är här så det blir nog en trevlig överraskning eftersom han är en sådan kattälskare. Så ikväll blir det, med andra ord, en massa kattgos! Sen blev det en promenad ute i den vackra höstnaturen. Jag bara ÄLSKAR denna årstid! Färgerna gör mig alldelens glad inombords! Och äntligen får man börja använda mössor, vantar och varma kläder, vilket är helt och hållet jag! Påpälsad i hundraåttio ;)











Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh, älskade höst :) Idag bara slog det mig att det faktiskt är höst, riktig höst! Det är kallt och löven är gula ... Jag blev alldeles paff, haha.

Kram!

2010-10-06 @ 20:36:18
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0