Utflykt

Idag har jag och karl'n varit i Uppsala och unnat oss lite tid tillsammans! Definitivt något som behövs ibland :) Vi lånade bil av mamma och Mathias, som för närvarande befinner sig i stugan i Söderhamn, och sen bar det iväg! Gick lite på stan och jag köpte mig ett par snajsiga gummistövlar! STORT PLUS, eftersom jag aldrig hittar några som sitter bra på min fot. För att vara ärlig så hittar jag nästa aldrig skor som sitter bra på min fot. Tunna och långa är de.. suck. Hursom så gick det bra :) och Adam hittade en snygg "Hoody" så han var nöjd han med. Sedan gick vi till resturangen Cupido och käkade lite lunch, mumma! Och efter det fick jag en liten present! Min man är bra härlig. Jag har ju haft ont i ryggen i drygt 2,5 år vilket har inneburit att jag fått svårt att göra de saker jag brukar, så han köpte en vetekudde! Inte för att problemen försvinner men det är ju så underbart skönt! Puss på dig darling! En lycklig tjej blev jag, indeed!

Vi tänkte sedan att, nu när vi ändå är i Uppsala så ska vi ta oss en sväng förbi Herr och Fru Brandt (a.k.a Adams mormor och morfar) Det blev ett riktigt mysigt besök med hundrastning, kaffe, kex med ost och mycket skratt!

När vi väl var hemma i Enköping tog vi oss en vända hem till mamma och matade och gosade lite katter:) för att sedan handla kvällsmat, som jag känner doftar alldelens ljuvligt utifrån köket!
Ja, Nu sitter jag här med min vetekudde, har dukat och faktiskt anmält mig till både kurser och utbildningar ;) Nu jag jag på G. Äntligen! Det känns som om jag bara har stått still rent utbildningsmässigt sen jag slutade gymnasiet, vilket i och för sig bara är ett år sedan men jag blir rastlös ändå! Så stort plus för det med. Nu ska jag och mannen äta :)



From Sarah With Love






Btw, det är Adams tumme i bilden till vänster :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0