92 dagar kvar till Julafton

Den här bloggen är fortfarande ett stort mysterium för mig. Jag har fixat mig en "header" men har inte den blekaste aning om hur jag får upp den på själva framsidan. Jag har tittat på hur många "guider" som helst men ingenting tycks hjälpa. Jaja, jag får tänka på de svältande barnen i Afrika. Det brukar öka perspektivet något! 

Idag är väl en dag som igår. Städar, diskar, stryker, plockar flyttlådor etc. etc. Allt för att jag äntligen ska få känna att jag är hemma. Men som sagt, det får ta sin tid och i dagsläget känns det helt ok ändå :) Igår bakade jag lite kladdkakemuffins för att bjuda mannen på när han kom hem. Kände mig som en liten Housewife. En mysig sådan. Inte något i närheten av alla fruar som visas på TV!

Nu ska jag alldelens strax ner på stan en stund och hämta ut mina julgardiner och vinterskor jag har beställt. Japp, nu är det bara 92 dagar kvar till Julafton woho! Jag är en jultok utan dess like ;) Jag hoppas att det blir en minst lika bra jul som förra året. Med massor av snö :D


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, vad söt du är :) Jag får lite pirr i magen när jag tänker på julen, men sen tänker jag på hösten som kommer före och då känner jag att det inte är så jättebråttom. Men längtar lite gör jag, det ska bli mysigt.



Får se om jag kan hjälpa dig imorgon då, haha ... :)

Kram!

2010-09-23 @ 21:43:16
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0