Du hade tid

Idag känns inte som någon bra dag, alls. Jag har visserligen städat lägenheten lite och satt ihop en dum Billy Bokhylla men det är mycket kvar. I och med det, nada Återsken tonight. Plus lite annat, men det tar jag helt enkelt inte här. Är rastlös eftersom jag har varit inomhus hela dagen :/ Det känns lagom roligt. Något som lättar upp humöret lite är ändå att jag faktiskt bor hos Adam nu och sakta men säkert börjar det likna något här hemma. Pratade med Johan, en vän till både mamma och mig, när jag jobbade igår och han sa att det kommer att ta ett tag att få ihop allt som man vill ha det. 

- Ett halvår?
Pröva 20 istället svarade han. 

Jag antar att det får ta den tid det tar. Ibland blir jag lite överstressad bara och vill att allt ska ske nu, med andra ord, inget tålamod alls.

Det är ensamt här uppe.

Jag önskar att Adam kunde vara hemma lite mer.. 





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack för promenaden idag sötnos :)

Jag tror att det kommer bli bättre bara du "kommer in dig" lite. Och kom ihåg, se verkligen till att lägenheten blir hemma för dig, att du känner dig trygg där!

Kram!

2010-09-17 @ 20:13:45
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag tar gärna en promenad snart igen :) Uff, på söndag ska vi städa lägenheten inför visningarna, det känns inte kul. Nu vill jag liksom ... ut. Förresten har jag fått en nästan sjuklig reselust. Kuba kanske? Wanna go to Havana with me, gorgeous? :D



Kram!

2010-09-17 @ 23:22:05
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Ida

Mmm.. och jag börjar undra vad de här SJU åren i bagaget med Miche skall bli för något... sju år! Vad fort tiden går! Men samtidigt, alldeles för ofta, oooolidligt långsamt..

2010-10-05 @ 12:16:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0