"Den bästa tiden i ditt liv" ..?

Nu är mamma och Mathias gifta. Och vilket fint bröllop det var sen! Det måste nog räknas till ett av det finare jag har varit på. Sen är det ju extra speciellt när det handlar om två personer som står en så nära. Ska lägga upp lite bilder från bröllopet men det får bli senare, när jag har hittat och samlat ihop alla bilder från de olika kamerorna som användes. Underbart blev det hursom! :)

Föresten så jag har inte lyft ett finger ens idag.. funderar på om jag ska gå ut och ta en lite promenix runt kvarteret innan jag går och lägger mig. Adam har redan somnat, men man kan väl inte klandra stackar'n. Han gick upp kvart i 6 imorse och har jobbat till 5 så jag förstår i fall han är trött. Jag känner mig lite melankolisk för tillfället. Jag vet inte om det är att det börjar bli mörkt som gör att humöret sjunker lite eller om det har med något annat att göra. Kanske att vuxenlivet knackar på dörren och jagar på med blåslampa om hur jag ska börja göra det här till "Den bästa tiden i livet". När är den bästa tiden i livet? Är det när du festar runt och tar dagen som den kommer?, eller är det när du skaffat hus, barn, gift dig, pluggat, rest runt runt och kollat in världens alla hörn? Eller har den tiden redan varit?
Jag vet inte vad jag ser fram emot mest. Bara grejen att flytta och helt sonika börja ett nytt och eget liv tillsammans med sambon känns som en alldelens för tidig milstolpe. Vad ska jag ha hunnit med innan dess? Eller är tiden funderar man helt enkelt överdrivet mycket..? Dessvärre finns det ju ingen bok som heter "Allt du ska göra, och i vilken ålder".  

Nu svamlar jag. Det kanske är dags att ta den där promenaden och få ett uns med syre.
FromSarahWithLove



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken ljuvlig bild! Du är så vacker raring :)



Men du ska inte oroa dig så mycket ... Fast jag vet ju, att det är svårt, jag oroar mig också. Eller oroade. Eller nej, jag oroar mig över vissa saker fortfarande. Andra saker. Jag skulle behöva ses och prata lite snart!



Jag tror att det är viktigast att leva NU. Alla stunder har sin guldkant, men om man bara fokuserar på det förflutna eller på framtiden så är risken stor att man missar den. NU har du en pojkvän du älskar, du ska flytta hemifrån, prova på att bo tillsammans med honom, du har mycket spännande framför dig, sång, studier, resor, en massa möjligheter. En annan dag, i framtiden, har du kanske barn och hus och har möjlighet att njuta av det. Något helt annat, helt enkelt!



Förresten, kan inte vi gå ut och shakea våra lurviga någon helg? DET skulle jag uppskatta ;)



Kram!



2010-09-07 @ 22:19:45
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: Är det sant? Åh, älska. Jag har inte varit i Västerås på evigheter, åker gärna dit någon dag! Kram!

2010-09-07 @ 23:12:05
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Ida

Skitfin bild! Och säg till om du hittar den boken, haha!



SV; Jaaa, både Hanna & Elin sa att jag borde kontakta EP men just nu känner jag inte för att kontakta nån mer myndighet idag. Uhu. Jag är så aaarg!

2010-09-13 @ 18:27:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0