Söndagsstängt.

Jag kan utan tvekan säga att blogga inte är min starka sida. 2011-07-03 skrev jag de senaste inlägget och jag låter datumet tala för sig själv. Mycket har hänt sen jag tog en paus från denna sida. Jag har börjat studera musik igen, hittat härliga vänner, bott/bor på internat, jag har utvecklats som människa och sångerska mer än jag jag någonsin skulle kunna anat. Jag skulle kunna skriva en bok om min tid på Solvik, men känner jag själv rätt så skulle jag förmodligen sluta innan tredje kapitlet. Jag får helt enkelt skriva på det sätt jag vet. Musik. Kan bara tänka mig hur de låttitlarna skulle se ut. Jösses ;)


Eftersom det är söndag är mitt repställe (kapellet) är stängt, så det blir att gå till vår kära afrovilla och repa där en stund. Visst är det faschinerande att du brinna för något så mycket? En person, ett jobb, en hobby, en livsuppgift?


I wouldn't have it any other way.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0