En saligt blandad röra

Nu blir det nog inte världens längsta inlägg. Ibland behöver man bara en ursäkt för att få "skriva av sig" lite. Mycket att göra är väl egentligen en underdrift så EGENTLIGEN, har jag inte tid med det här heller.. men men. Ska öva bröllopssånger, redigera, lyssna in nytt matrial, fixa barnlekar, flyttstäda, ladda ner bakgrunder och allt detta ikväll.
Just det! Och imorn är det spelning i Västerås igen och denna gången, hör och häpna, blir det faktiskt på Zigmatorget ;) Det blir jag och Ida som sjunger efter som Therese verkar ha dragit på sig storsjukan + graviditetskrämpor. Stackare :/ Så jag och Ida får göra så gott vi kan själva, men det blir nog kanon tror jag!
Borde nog ta och börja rulla upp snart..

Nu har Hsb äntligen fixat golven! :D Har inte sett det själv än så jag kanske ska väl vara försiktig med att hurra, men de är på G i alla fall och förhoppningsvis så blir det tokbra! 

Sen hade jag i lördags en jättetrevlig kväll med mina ensemblebrudar, alla utom Moa dessvärre men hon verkar krya på sig så då får hon följa med nästa gång. Vi planerar mycket inför hösten och vintern. Spela i kyrkor, hon pensionärer m.m. Jag känner mig som Karl Bertil Jonsson! En vänlig välgörare ^^, som till och med får sniffa på glöggen! Sånt är trevligt! Förhoppningsvis får vi tid allihopa och ses lite oftare nu när de flesta befinner sig inom samma region.
Detta är en liten spontaninspelning från i lördags som Cecilia har satt ihop. För att vara lite småförkylda hela bunten tycker jag att det låter bra :)


http://www.youtube.com/watch?v=Sv4N1qY9hGs&feature=player_embedded




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, jag gillar det! För att vara oövade och inte ha sjungit tillsammans på så länge låter det fint. Bara vi verkligen ser till att sjunga tillsammans i höst så tror jag vi kan få till något riktigt bra :)

Kram!

2010-08-31 @ 22:30:13
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0