Om det är ledset - ÄLSKA DET

Jag kunde inte ha mer tråkigt nu tror jag. Det är så trist så att jag nästan, notera nästan, tar mig an disken. Men nu ska vi inte skoja till det allt för mycket! Den lär nog inte bli diskad ikväll i alla fall. Ja, hur har dagen varit? Den har varit rätt bra förutom de sista timmarna på eftermiddagen. Runt 12 -snåret tog jag och Cecilia en liten promenix på stan och en vända till Växriket där jag köpte en grymt söt och lite småkul tavla ;) Och nu sitter jag och väntar med Winnerbäck ljudandes i högtalarna på att Adam ska komma hem. Han har ju slutat jobba som skolfotograf för säsongen och gått tillbaka till jobbet på "The Studio" i Västerås. Jobbtiderna är lite mer dryga där än de härliga 9-5 jobben. Men det är väl så det är när du är student. Jag är dock glad att jag får tid att sakna lite, för det påminner dig om vad du egentligen saknar när det inte är hemma :)

Kan det föresten inte börja snöa snart? Lite grann i alla fall.

52 dagar kvar till julafton



Den mysiga tavlan jag köpte på Växriket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0