Promenad i vinterfrost

Har spenderat eftermiddagen med Louise idag! Hur trevligt som helst :) Har ju inte träffat kvinnan på år och dar känns det som eftersom hon numera är Stockholmsbrutta och jag fortfarande är kvar i Enköping. Det blir, med andra ord, svårt att få tid att göra det man har gjort tillsammans tidigare när plugg och pojkvänner tar så mycket av ens tid. Men idag fick vi både till en långpromenad, kaffe med bulle och en massa skitsnack! Skönt att bara sitta och babbla om allt och ingenting! 
Nu är jag återigen ensam här hemma i lägenheten, men en REN lägenhet ;) Jag har faktiskt varit riktigt duktig och gjort en ganska grundlig städning häromkring! Den förrädiska disken står kvar dock.. Borde verkligen göra något åt den men min kropp och själ säger nej. Jaja, det är bara att bita ihop och göra't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0