Solig söndag i november

Har precis varit ute och hurtpromenerat/sprungit/joggat i 1 tim & 15 min, och det känns så skönt! För det första så kan du inte be om ett bättre väder just nu och för det andra så mår du så enormt bra efteråt. Iallafall jag! Alla spänningar och jobbiga funderingar släpper och jag får vara helt lugn ett tag innan livet hinner ikapp mig igen, så som det brukar. Skrev ett mail till pappa igår och frågade om vi kanske skulle ta en fika någon dag, det var så länge sedan vi gjorde något sånt bara han och jag. 6 år sedan om jag inte är helt ute och cyklar. Fick precis det svaret jag ville ha så det var trevligt :)
Nu ska jag väl ta och duscha och sen få i mig lite lunch. Jag tror att det ska finnas kvar lite trattkantarellsoppa som jag och Adam lagade häromdagen, mummaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0