Öronljus och ungdomspop

Träning idag, som ersättning för fredagens missade pass. Fick mina efterlängtade öronljus, använde den och är nu helt clear i örat ;D Det är trevligt att höra ordenligt! När öronljuset brunnit ut gick min kära sambo ut i köket för att slänga det som var kvar.. Två minuter senare.. Lägenheten stinker bränd plast och rök! Allting gick bra men det blir till att vädra ur resten av kvällen ;)

Nu är karl'n borta på Joar blå och filmar Återskens 50/60-talsshow och jag sitter själv här hemma och lyssnar på musik. Laddar upp lite smått inför morgondagens spelning! Det ska bli grymt kul att få komma iväg och sjunga/spela med sina vänner. David, jag och Adam har övat sen nästan en månad tillbaka och Joel kom in på sluttampen för att hjälpa till med percussion! Detta kommer bli jättebra.

Mamma och Mathias kom över med resten av mina grejer från flytten. Med andra ord. Porslin, bestick, köksprylar och mina gamla tonårsskivor! Däribland 90-talets Hanson, Nordman, Aqua m.m. Kunde inte låta bli att bli lite nostalgisk. Nu nu spelas Hanson's MMMBop i högtalarna ;) 


Så barn, ett tips: Blöt era öronljus innan ni kastar dem i soptunnan. Eller informera era män om det!

Hittade föresten tidens, förmodligen, roligaste särskrivning.

Brunhårig sjuksköterska
Brun hårig sjuk sköterska

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Nej, vad jobbigt! Ja, vi får ses och så får du ta allt du skrev i svaret då istället :) Är du i Uppsala något?

2011-04-09 @ 20:24:17
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0