Provjobb i Västerås

Hemma! Idag blev det dessvärre ingen träning men jag hade en god orsak. Jobb! Var och provjobbade idag på The Studio, som "Vieware" i Västerås. Kommer egentligen att jobba i Uppsala men upplärningsdagarna sker just i Västerås. Rätt tråkigt dock, eftersom jag tränar fyra dagar i veckan där och människorna som jag träffade på studion visade sig vara jättemysiga och trevliga, så hade det varit kul att jobba just i Västerås. Men det löser sig ändå :) Man tar hjälp av varandra i denna "studio-krets" så det kan hända att jag får jobba där ibland jag med, man vet aldrig ;)

Nu ska jag ta en alldelens för sen lunch och hoppas att mina huvudvärkstabletter börjar verka snart. Jag älskar att ha en man i huset som tycker om att laga mat, och som dessutom är grym på det! Lite bortskämd är jag nog allt ;)
Imorn sticker jag iväg på provdag nummer två men hinner förhoppningsvis träna efteråt. Det får helt enkelt bli att kvällspass! PEPP! 





En The studio-bild på mig från i höstas.


Kommentarer
Postat av: Elin Parment [FOTOGRAF]

Hejsan Sarahsarahsarah. Vad glad jag blir för din fina kommentar! Tack så mycket :D Hoppas du har en trevlig afton! KRAMKRAM

2011-04-14 @ 21:38:26
URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0