Julafton + Juldagen

Igår var det Julafton, och precis som alla andra år blev detta lika mysigt! Kan inte säga annat än att jag är toknöjd. Alla blev nöjda över sina julklappar, maten var god och underhållningen var på topp med inslag av twister och lite andra spel :D Jag fick så fina julklapper av min kära familj! Allt från slagborr (som varje kvinna ska ha!) till inredningsprylar. Av min älskade hälft fick jag ett kollage med massa bilder av oss genom åren som han så fint satt ihop själv! Och i slutet av boken låg två biljetter till Helen Sjöholms konsert i Uppsala den 2/8. IIH :D:D  Har jag inte världens bästa karl så säg? ;) Som sagt, inga klagomål på denna julafton heller!

Idag är det juldagen, som för mig innebär jobb. Kort sagt, inte så mycket mer. Adam är för närvarande hos sin pappa i Uppsala och firar lite "mini-jul" så vi tar väl en liten lugn kväll sen när vi båda har kommit hem. Inga absoluta problem för min del med tanke på hur trött jag är efter gårdagen. Jag kan lugnt säga att det ska bli skönt att inte göra så mycket mer ikväll :)

GOD JUL! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0