En spelning till! Sådant gillar vi!

Har precis fått reda på att jag och Ida ska spela i Uppsala, najs! Det känns skönt att få göra någonting som man faktiskt vill göra. Ryggen och tån värker och gör ont som vanligt, man undrar när all denna smärta ska gå över? Imorn åker jag och Adam till Uppsala för att ha lite "rå-om-varandra-tid" det behöver man ibland. Vardagen kan bli riktigt äckligt vardaglig ibland, så det ska bli riktigt mysigt :) Ska försöka ta mig ut en stund nu och röra på mig, så mycket som ryggen orkar i alla fall! Adam är en sådan gentleman så han följer självklart med för att göra frugan glad ;) 





Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Naw, thank you honey ^^ Stor idé att sminka sig ö.h.t idag lixom.. blev bara handlingen som enda projekt! Hahaha. Nu blir det fryspizza framför tv:n.. och choklaaaaaaaad ^^



Ska bli kul att sjunga med dig igen!!

2010-10-08 @ 20:17:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad tråkigt att du har så ont i ryggen :( Du får gärna ta med mig ut på en promenad i veckan också, det behöver jag med :)

Kram!

2010-10-10 @ 14:07:30
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0