Anställd

Ja se en anställd
ja se en anställd
det var ju roligt
HURRA!


Jag är numera anställd på The Studio! Woho! Trivs superbra med jobbet och har haft jättekul de senaste tre dagarna. Alla på jobbet i Västerås (där jag provjobbat) har varit så härliga och hjälpsamma. Hoppas på ett snart återseende! :D Förhoppningsvis dyker det upp lite jobbtider nu i Uppsala där det är tänkt att jag ska jobba och kanske en och annan tid i Västerås tills schemat i maj är färdigt. Nu när jag har lärt mig det mesta vill jag inget annat än att åka tillbaka och jobba lite till! ;)

Imorn blir det träning som vanligt. Armpass/rygg/axlar. Ska försöka klämma in ett löppass i helgen också så jag kommer upp i alla fyra dagar. Men imorn är det också godis/mat-dag och då får Sarah äta preciiis vad hon vill! Mumma! :) Nu ska jag krypa i säng alldelens strax. Det har varit en lång dag med mycket spänning och förväntan och nu när allt släppt så kommer kroppen helt plötsligt ihåg att den är trött. Mycket trött. Men för att sammanfatta! Underbara provdagar på The Studio i Västerås, mött sjukt härliga människor som jag hoppas träffa på igen och trött.. men anställd ;)

HUGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0