En slumrande stad

PUH!
Hemma från en helt underbar springtur. Jag bara älskar att träna! Det är den största anledningen till att jag inte har skrivit så mycket på sista tiden. Har haft ett sjukt träningsschema som har tagit mycket av tiden och har jag sökt jobb på den tid som blivit över. Nu har jag fått ett i Uppsala/Västerås så nu slipper jag leta mer ;) 

Förutom detta har veckan generellt bjudit på en hel del musik. Åkte till Stockholm i måndags och gjorde min första proffesionella audition för ett skådespelar/sångjobb. Laddar också inför en till audition i huvudstaden men då blir det i och med en "skolansökan". Plus en spelning på söndag på "Credos musikcafé". Det blir mycket Stockholm för en liten småstadstjej.
Missuppfatta mig rätt. Det är härligt att få åka iväg och känna pulsen i stora städer, leva i händelsens mitt och beundra kulturen. Men när dagen är slut är det skönt att få komma hem till en stad som slumrar lite lätt. Inte sover, bara slumrar ;)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Det är bra med mig, jag trivs så vansinnigt bra i Uppsala - så här bra har jag nog faktiskt aldrig tidigare trivts någonstans i hela mitt liv. Jag älskar livet här och bara ... mm, det är härligt :)

Hur är det med dig då? Vad är det för nytt jobb du ska börja på?

Vi måste se till att ses något snart ... Emma ska ju flytta till Gbg och innan dess måste vi få ihop ensemblen! Kram

2011-04-07 @ 09:42:56
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0