0101-11

Jag är fantastiskt glad och tacksam för min underbart fina familj <3 Hela julen och nyåret har varit så otroligt bra! Couldn't ask for more ^^

Nu ska jag och min snygga karl mysa ner oss i soffan och kolla på någon bra film, kanske dricka lite te/kaffe till det och sen bara ha det allmänt great :)
Föresten så är alla julgrejorna tillbaka i sina lådor igen, lite sorgligt att julen är över men å andra sidan är det skönt med ett nytt år och och förhoppingsvis lite nya möjligheter i form av resor och annat! Hittills har jag och Adam planerat in Romme (nu i Januari/Februari) Skellefteå hos mormor och morfar (någon gång i sommar) och sedan Thailand eller något annat varmt ställe nästa vinter. Kul med lite nya upplevelser!

God Jul & Gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0