Ja, då var man här!

Ja, då var det dags för mig att falla ner i det bloggande träsket. Anledningen till att jag börjar med detta är att jag faktiskt tror att det kan vara lite nyttigt för själen. Att få skriva ner lite tankar och funderingar som man har som man kanske inte alltid yttrar med folk runt omkring. Att istället bara skriva det du känner utan reflektion, om ni förstår hur jag menar? Mitt syfte var då definitivt inte att skriva "Idag har jag varit på stranden med Leffe, det var kul." (Nu har jag ingen vän som heter Leffe, men rent hypotetiskt fattar ni vad jag menar) Så nu Cecilia, är jag med i de bloggande människornas klubb ;)
För övrigt så spenderade jag denna dagen med just Cecilia och var faktiskt på stranden, ironiskt nog. Men visiten dit blev inte längre en usla 5-10 minuter med tanke på det blåsiga vädret! Note to self, måste du skrika för att bli hörd och du fryser så benen ser ut som plockade kycklingar, åk någonstans och fika istället! Det gjorde vi och det visade sig vara ett bra beslut. Nu väntar nog lite kvällsfika eftersom själva middagen uteblev eftersom jag istället stannade lite längre hos Cecilia och såg gamla julkalendrar! Gud vet att det var bättre förr!
(Lite Cecilia och en av vår tid bästa julkalendrar "Mysteriet på Greveholm". Gillart!) Sidan är föresten under uppbyggnad och behöver fräschas till lite, men det kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är jättekul att du ska börja blogga, och jag tänker minsann följa dig, om det är okej att jag går in och läser/tittar här alltså, haha. Annars får du lösenordsskydda bloggen för nyfiklingar som jag :)



Du, i jul; julkalendersmaraton med lussekatter och pepparkakor, julkonserter, julbak och julshopping i Stockholm! Eller hur? :)

Kram!

/Cecilia

2010-07-20 @ 14:39:36
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0