Julbakning x2

Igår bjöd dagen på julbakning hos mina föräldrar! Kalasmysigt med julmusik, pepparkakor, lussebullar, julgröt och en titt på filmen "Tomten är far till alla barnen" ;) Polarn och pyret (Familjens egna lussekatter) var ytterst nöjda de med! Och idag har jag och Adam bakat even more! Chokladkola(knäck) som nu står och gottar till sig i kylen. Jag tror vi kommer kunna bjuda på fika fram till slutet på Januari med all den här bakningen haha! Och senare ikväll, för att vika av från allt julstök, ska vi käka Tacos till middag. Riktigt passande om ni frågar mig!

Tidigare idag var det dessutom adventsgudstjänst dagen till ära och 10-11 pers ur Återseken, även jag själv inräknad, var där och spred lite julglädje i form av julsånger :) Nu ska jag ta och börja packa för nu åker jag och Adam bort en vecka till mina kära morföräldrar i underbara västerbotten! Massa snö, rudolf-renar och röda näsor ;) Ja, bättre kan det inte bli än att få spendera första veckan i december där uppe. Hmm.. Jag tror jag måste ut och handla först till middagen ikväll. Så blir det när man kommer på vad man ska äta helt spontant. Packningen får helt enkelt vänta till senare :)








Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad mysigt att åka iväg : ) Och fina bilder!



sv; Ja, haha, riktigt roande.. ^^

2010-11-28 @ 22:02:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0