I'm dreaming of a white christmas

Ja juste! Nu har det börjat snöa, inte mycket men ett litet underbart vitt täcke har ändå lagt sig över Enköping. Adam väckte mig i morse innan han skulle iväg till jobbet och fota småbarn och sa att om jag tittade ut skulle jag bli glad. Och nog hade han rätt alltid! Snö gör mig lycklig, så är det bara!

I och med snön har jag fått städfeber. Jag vill ha det så mysigt nu när det är så härligt vitt och gosigt utomhus! Kan knappt bärga mig tills jag får ta fram allt julpyssel och "Go nuts" i lägenheten! Så småningom ska vi väl dra oss ut i skogen också och hugga oss vår alldelens egna julgran :) Har småsnattrat med en god vän till mig, Cecilia, som föresten är en lika stor julfantast som jag om att dra oss iväg till huvudstaden och gå in i lite mysiga butiker och handla julgrejor! ÅH! Kan knappt vänta!

Har föresten köpt ett par kalassöta vita vinterskor från ecco som just nu är sprejade och väntar på att bli torkade på balkongen. Ska inviga dessa darlingar när jag går iväg på sånglektion vid halv 12 ;). Det spritter nästan i fingrarna, att efter detta, köpa en vinterjacka som jag har kollat in på Intersport. Vi får se hur det blir!

Nej, nu gott folk ska jag fortsätta min städvända här hemma :)


Fast då blir det antingen en vit eller turkos ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Idag snöar det riktigt imponerande tycker jag! Vilken känsla det ger, jag är alldeles varmt inombords.

Vi måste verkligen iväg till Stockholm någon dag, och bara ... åh, njuta. Östermalm <3 Jag kommer sakna det så mycket när jag slutar skolan. Men ska passa på att njuta nu i jul :D

Kramar!

2010-10-24 @ 12:09:09
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0