Aldrig på en söndag

Idag har jag hunnit med en hel del. Var uppe i ottan och körde ner till gamla "hemma" och matade kissarna. Gissa om jag var trött! Men katterna var riktigt nöjda så det kändes ändå värt det ;) När jag kom hem blev det ett stycke vetekudde på ryggen och sedan raka vägen i säng! Inte ska man gå upp så tidigt i onödan på en söndag! Aldrig på en söndag. När klockan hade gjort sig påmind både en och två gånger var det dags att gå upp och käka frukost samt städa lite granna. 

Sedan blev det dags för en liten träningsvända. En "hurtpromenad" så att säga. Idag blev det kanske inte en lika lång vända med tanke på min rygg som fortfarande är jobbig och gör ont. Men 1,5 timme fick vi till åtminstone! Nu på eftermiddagen har vi dock bara slöat. Vi vaktade och myste med katter tills mamma och Mathias kom hem från Söderhamn för att sedan ta oss hem och göra oss en välförtjänt middag i form av tacos. Mycket mumma!

Kvällen har mest bestått av jobb på varsitt håll. Adam har fått fotojobb och hemuppgifter från skolfotojobbet och jag har fått ytterligare sångjobb och arbetar med att skriva klart resten av materialet till studioinspelningen av demon, som går av stapeln den 5-7 november. Man vill ju bli nöjd så det är ingen "walk in the park" direkt om man säger så. Däremot trivs jag med att skriva låtar. Grejen av att få ner tankar och funderingar i musik och text och kunna dela erfarenheter genom det är prilly najs! Förhoppningsvis kommer folk att tycka att det är bra ;) Nu ska jag nog se ett avsnitt av scrubs och drömma mig bort i filmens värld. Tystnad..and.. ACTION!

WhatSarahSaid

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Klart folk kommer tycka att det är bra!

2010-10-11 @ 10:39:11
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Ida

Taaack sötnos!! ♥ Lycka till med låtskrivandet, det är aldrig kul att panikskriva när man har en deadline som ligger och flåsar en i nacken.. eller kanske är det bättre? Jag har låtar som legat i 10 år och inte är klara. Hahaha.



See you on thursday honeyhoney!



2010-10-12 @ 23:56:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Eller huuur! Kolla tjejerna i bakgrunden lixom! ; D Hahaha. Han är grym!

2010-10-13 @ 16:09:33
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0