Det var en gång en torsdag

Idag har jag varit produktiv, igen ;) Städat, handlat (det känns som dagsgöra!) repat med Ida inför spelningen imorn i Uppsala. Känns skoj! Något som var mindre roligt var att kursen som jag skulle på under fredag och lördag blev inställd eftersom kursledaren blev sjuk. No singing for me, med andra ord. Tur att jag har spelningen på kvällen, det väger upp lite grann i alla fall. 

Som alla andra torsdagskvällar är det Återskenövning och denna gång var inget undantag. Vi övade tillsammans med "Skrik-bandet" till skrikmässan nu på söndag. Träffade min kära vän David som jag inte har sett på länge och snackade lite med honom. Det är fascinerande vilken skillnad det kan vara på att prata med killar och tjejer. Av någon anledning funkar jag, för det mesta, väldigt bra ihop med killar och kanske inte alltid lika bra när det kommer till tjejer. Generalisering men endock. Inte alla självfallet, eftersom människor är olika men ändå. Jag tror det är därför att tjejer oftast lägger så mycket undertoner i de saker de menar. Med killar är det mer; Jag är sur/arg/irriterad och jag säger det rakt ut. Inte lika komplicerat. Som sagt, återigen en generalisering. Detta gäller absolut inte alla. Anywho, jag och David bestämde lite hipp som happ att spela tillsammans innan han åker bort. Jag tror snubben rent av skulle dra till Sri Lanka eller vad han sa! Spännande va?

Nu ska jag återgå till.. Oh, holy moly! Jag borde sova xD Tänkte precis skriva att jag skulle återgå till att nöta scrubsavsnitt men det får väl vänta till imorn.

Nattinatti!

WhatSarahSaid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0