Familjekärlek & annan kärlek

Nu är vi ensamma igen Adam och jag. Mamma och Mathias var nyss här på middag! Syrran kunde tyvärr inte komma men det blev trevligt ändå. Menyn bestod av en varmrätt med kantarellrisotto och kycklingspett och en efterrätt bestående av kaffe och citroncheesecake. Mycket gott och mycket trevligt! :) Efter maten satt vi och kollade på deras bröllopfoton, mingelbilder, och svensexa/möhippavideon. Bröllop är fantastiska så är det bara!


Nu efter allt slit under dagen med matlagning, storstädningen och möten så har kvällen blivit kalas. Det är nu jag förstår hur mycket jag saknar dem undermedvetet i vardagen, det är ju ändå min familj och den bästa utan tvekan! Jag jag känner mig ändå nöjd att jag tog beslutet att flytta hemifrån just i detta skedet i livet. Jag har en fantastiskt pojkvän, numera sambo, som verkligen är en på miljonen! Sådana som honom hittar du inte i första taget! I'll tell you! Det brukas sägas att; Man ska vaska mellan mycket sten och skit innan man hittar guld, och jag är glad att jag redan såhär tidigt i livet hittat en liten guldklimp:)

För övrigt så ringde jag pappa nyss och hälsade grattis i efterskott till lillebror som fyllde år i onsdags! Pojken blir ju så stor, åtta bast liksom! Så på söndag tar jag och syrran en tripp till Uppsala för att fira honom ordentligt :)
Juste! Imorn kommer Malin och hälsar på mig :) WOHO! :D




Lite gamla bilder på mig och mina älskade syskor.
Anna Jonathan David
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0